قرار الهی

منبر،سخنرانی،دروس حوزه، مقالات اسلامی،روضه و..

قرار الهی

منبر،سخنرانی،دروس حوزه، مقالات اسلامی،روضه و..

پیوندهای روزانه
پیوندها

صحبت کردن قبر با انسان ها

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

 صحبت کردن قبر با انسان


اَلْقَبْرُ یُنادِی کُلُّ یَوْمٍ بِخَمْسَ کَلَماتٌ

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند

1- اَنا بَیْتُ الْوَحْدَه فَاحْمِلوا اِلیَّ اَنیساً

من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید.( تلاوت قرآن)

2- اَنا بَیْتُ الْظُّلْمَه فَاحْمِلوا اِلیَّ سِراجاً

من خانه تاریکی هستم پس با خودتان چراغی به سوی من آورید.(نافله شب)

3- اَنا بَیْتُ التُرابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ فِراشاً


من خانه خاکیی هستم پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید.(عمل صالح)

4-اَنا بَیْتُ الْعِقابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ تَرْیاقاً

من خانه گزندگان هستم پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید( لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله)

5- اَنا بَیْتُ الْفَقْرْ فَاحْمِلوا اِلیَّ کَنْزاً


من خانه فقر هستم پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید(صدقه)